Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Moiseienko N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Moiseienko N. G. Grammatical status of pronouns in Modern English [Електронний ресурс] / N. G. Moiseienko // Мова. - 2016. - № 25. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_25_25 Об'єкт дослідження складають точки зору лінгвістів стосовно граматичного статусу займенників у сучасній англійській мові. Предмет наукової розвідки є когнітивні характеристики займенників у сучасній англійській мові та можливості їх репрезентації у класифікаціях займенників. Мета роботи - зводиться до визначення адекватних критеріїв щодо виділення займенників у частиномовні групи слів. Методологічне дослідження базується на законах пізнання, на таких психологічних категоріях як концептуальна категорія, архетип. Результати роботи пропонують принципи класифікації займенників у сучасній англійській мові. Вони можуть бути застосовані при викладанні англійської мови як іноземної, а також при проведенні фундаментальних когнітивних досліджень частин мови в англістиці. Висновки: зводяться до наступних положень: теорія прототипів може бути ефективною при розподілі такої різноманітної групи слів як займенник на класи згідно із концептуальними категоріями, які вони віддзеркалюють. Ця теорія також може допомогти пояснити випадки гіпостасиса у підкласах займенників; займенники можуть бути об'єднані в одну групу слів на підставі загальної вказівної функції: вони вказують на певне явище об'єктивної дійсності без його ідентифікації, співвідносяться із різними концептуальними категоріями (субстанція, володіння, локативність, темпоральність, кваліфікативність та квантитівність), що й зумовлює відмінність їх формальних ознак.
| 2. |
Moiseienko N. G. Categorical characteristics of the English noun from the point of view of the prototype theory [Електронний ресурс] / N. G. Moiseienko // Мова. - 2018. - № 29. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_29_19 Досліджено процес формування прототипічних категорій у людській свідомості та закономірності розвитку прототипічних граматичних категорій. Предметом наукової розвідки є прототипічні характеристики англійських іменників. Мета роботи - визначення адекватних критеріїв щодо створення прототипічної класифікації іменників у сучасній англійській мові. Методологічно це дослідження базується на законах пізнання, на таких психологічних категоріях як концептуальна категорія, прототип, на теорії логіко-граматичної динаміки (О. А. Жаборюк). Було застосовано методи дескриптивного аналізу та зіставлення. Результати пропонують принципи побудови прототипічної класифікації англійських іменників. Практичне значення дослідження полягає у можливості використати її висновки у процесі викладання англійської мови як іноземної, а також у разі проведення фундаментальних когнітивних досліджень частин мови в англістиці. Висновки наукової розвідки полягають у визнанні наступних положень: людська думка структурована як предикація, вербалізація конституентів такої структури підсвідомо пов'язана із протитипічними категоріями людського мислення та мовлення, що розвинулись у процесі еволюції, отже, визначення частин мови має базуватися на прототипічних семантичних і формальних характеристиках. Прототипічна семантика іменника - субстанціональність, базові прототипічні формальні характеристики - відмінок, здібність сполучатись із означеним артиклем, прийменником, синтаксично функціонувати як підмет, додаток, предикатив, атрибутивний модифікатор інших іменників.
| 3. |
Semerikov S. O. Development of the computer vision system based on machine learning for educational purposes [Електронний ресурс] / S. O. Semerikov, T. A. Vakaliuk, I. S. Mintii, V. A. Hamaniuk, V. N. Soloviev, O. V. Bondarenko, P. P. Nechypurenko, S. V. Shokaliuk, N. V. Moiseienko, V. R. Ruban // Освітній вимір. - 2021. - Вип. 5. - С. 8-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2021_5_3
| 4. |
Semerikov S. O. Design methodology for immersive educational resources [Електронний ресурс] / S. O. Semerikov, T. A. Vakaliuk, I. S. Mintii, V. A. Hamaniuk, V. N. Soloviev, O. V. Bondarenko, P. P. Nechypurenko, S. V. Shokaliuk, N. V. Moiseienko, D. S. Shepiliev // Educational dimension. - 2022. - Вип. 58. - С. 176-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2022_58_14
| 5. |
Moiseienko M. V. Digital competence of pedagogical university student: definition, structure and didactical conditions of formation [Електронний ресурс] / M. V. Moiseienko, N. V. Moiseienko, I. V. Kohut, A. E. Kiv // CTE Workshop Proceedings. - 2020. - Vol. 7. - С. 60-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2020_7_4
|
|
|